По примање на испратениот производ преку курирска служба, Ве молиме да извршите детална проверка на производот. Ако утврдите видливи оштетувања, како пукнато стакло или пластика, или ако производот не соодветствува на Вашата нарачка, Ве молиме да не околувате и веднаш контактирате нашиот тим на бројот 074/605-040 или да ни испратите е-пошта со Вашите податоци (име, презиме и телефон) на адресата info@electrolight.mk. Наведете ги причините за замена или враќање на производот.

Рекламации за физички оштетени производи се прифаќаат во рок од 24 часа од примањето на пратката. Ве молиме да не контактирате и нашиот тим ќе Ве извести за следните чекори во најкраток можен рок. Замената на производот може да се организира во соработка со нашите оператори, а пратката со оштетениот производ ќе биде во Вашиот трошок. По примањето на производот, ќе го провериме и Ви испраќаме соодветна замена. Ако производот кој го купивте има недостатоци според законите за заштита на потрошувачите, Ве молиме следете ги упатствата во правилникот за рекламации на потрошувачите за роба купена преку интернет продавница и испратете го заедно со пополнет рекламационен лист на адресата info@electrolight.mk.